Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 08:55:47 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2211301/09675 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Prillimäe alevik, Vabriku// 
Salutaguse küla, 11202 Vaida-Urge tee// Alesti tee L1// Haki// Kuldranna 
tee// Lao// Lepiku// Muru// Paeaugu// Paepõllu// Puurkaevu// Pärmi// 
Pärmika// Pärmitehase// Põllu tee 1// 10// 8// L1// Saarepuu// Sallentaki// 
Salu// Salumaa// Salutaguse// Salutaguse tee L4// Silva// Silvaranna// 
Tipu// Tormituka// Urge-Salutaguse kergliiklustee// Vana-Kalmu (VT1214 
Salutaguse sidevõrk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26943694>  (menetlus nr: 
324191), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister